همکاری با ما

موسسه فرهنگی دیجیتال ویستامهر آفرید بر آن است با یاری زنان و مردان فرهیخته و جوانان متخصص محصولاتی فاخر و درخور گروه سنی الف را  تولید و عرضه کند. ازاینرو ، در زمینه ها و تخصص های زیر دست یاری و همکاری به سوی شما دراز می کند.

۱)  داستان پرداز کودک : آشنا به ادبیات و فولکلور نواحی ایران به ویژه مازندران ، گیلان، خراسان، آذربایجان، کردستان، لرستان ، بلوچستان و فارس و همچنین توانایی داستان پردازی بر اساس شخصیت ها و فولکلور ایران برای کودکان امروزی . آشنایی با ادبیات کودک در جهان و آگاهی از تازه ترین رویدادهای مرتبط با ادبیات داستانی کودکان در ایران و جهان

۲)  تصویرگر کودک : توانایی در تصویرگری کتاب داستان های کودکان، پوشش و لباس های محلی کودکان کشور و آشنا با مفاهیم نوین روانشناسی رنگ در نقاشی کودکان

۳)  آهنگ ساز کودک : توانایی و تجربه در ساخت آهنگ برای کودکان، شناخت از موسیقی و ملودی های محلی ویژه کودکان و همچنین آشنایی با موسیقی کودکان دیگر ملل.

۴) ترانه سرا :سراینده شعر کودک، آشنایی و سابقه کار در تنظیم ترانه برای کودکان

۵) روانشناس کودک : آشنایی و تجربه عملی در بررسی رفتار کودکان در برابر رنگ های گوناگون. مطالعه و آشنایی با مبحث تاثیر کاراکتر ها ، ساختار و سیر مناسب  داستان ، رنگ پردازی در جهت کمک به رشد شخصیتی و افزایش مهارت های یادگیری و اجتماعی کودک .

۶) گرافیست : مسلط به نرم افزار های گرافیکی و پویا نمایی و تجربه در ساخت انیمیشن .

علاقه مندان به همکاری پروژه ای و یا تمام وقت در سایت ثبت نام و حداقل یک شماره تماس و یک ایمیل معتبر درج کنند و شرح کوتاه و مفیدی نیز از قابلیت های خود را بنویسید. همچنین از همه مادران یا مربیان که با کودکان رده سنی الف در ارتباط هستند خواهشمندیم در این وبلاگ تجربه های خود را با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارند. بی تردید این تجربه ها ما را در ارایه محصولاتی منطبق بر فرهنگ بومی یاری خواهند کرد.

همچنین می توانید رزومه خود را به ایمیل های زیر نیز ارسال کنید.

vistamehrafarid@gmail.com

کارآموزی

تنها با اتکا به آموزش های تئوری و بدون کسب تجربه  شما هیچ وقت یک نیروی حرفه ای نخواهید شد. موسسه ویستامهر از همه هنرجویانی که آموزش های تئوری در زمینه های نقاشی ، تصویر سازی و انیمیشن را دیده اند دعوت به شرکت در دوره های کارآموزی می کند .در این دوره ها شما همه آموخته های تئوری خود را با راهنمایی استادان ما در عمل به کار خواهید بست. پس از پایان دوره ها، بهترین کارآموزان به تیم های تخصصی ما پیوسته و به استخدام موسسه در خواهند آمد .

تماس با ما : ۸۶۰۳۷۷۹۳

تلگرام : ۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵

37 دیدگاه در “همکاری با ما

  1. اینجانب لیسانس روانشناسی هستم همچنین دیپلم فیلمنامه نویسی و تائتر نیز دارم چند فیلم کوتاه ساخته ام ومدتی در یک موسسه آموزشی به عنوان مشاور فعالیت میکردم بسیار علاقه مند به ادبیات فولکلور بخصوص ادبیات کودکان هستم.در زمینه هنر و نقاشی کودکان هم فعالیت داشته ام.
    شماره تماس اینجانب:۰۹۱۲۶۶۲۴۸۰۳

  2. با سلام
    پیرو آگهی در سایت ایستگاه، در زمینه ی طراحی کاراکتر ، طراحی نرم افزار(گرافیکی) ، استوری بورد ،آماده ی همکاری می باشم.رزومه به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال گردید.
    با تقدیم احترام
    بنفشه اخوان

  3. با سلام
    در زمینه جستجو ،جمع آوری و نگارش اطلاعات مربوط به کودکان و حتی نوشتن مقالات مروری در مورد کودکان به صورت آنلاین می توانم با شما همکاری نمایم
    با سپاس

  4. دیپلم و فوق دیپلم نقاشی هستم- همچنین در حال حاضر دانشجوی کارشناسی تصویر سازی هستم و مسلط به طراحی و نقاشی و آشنایی با تمامی نرم افزار های گرافیکی را دارم. corel-illustrator-inDesign-photoshop-after effect لطفا در صورت نیاز به شماره من ایمیل بزنید.

  5. سلام.
    میخواستم ببینم به نیرویی جهت گویندگی نیاز ندارید؟من دوره گویندگی رو گذروندم و به فعالیت در حوزه کودکان(سرود خوانی, دوبله(قصه خوانی و..) علاقه مندم .سابقه ۶ماه کار رو هم در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دارم و با اصول و فنون رابطه با کودک اشنا هستم.

  6. با سلام
    بنده علاقه دارم در زمنیه تصویر گری کودک با شما همکاری نمایم و جهت اطلاع دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری هستم و در تصویر سازی فانتزی و… مهارت لازم را دارا میباشم .با تشکر

  7. باسلام
    دانشجوی کارشناسی ارشدرشته روانشناسی هستم وعلاقمندبه ترانه سرایی وسرودن شعربرای کودکان هستم.

  8. سلام
    من در زمینه های مدلینگ و ریگینگ بدن و صورت کاراکتر و ابجکت سه بعدی با مایا توانایی دارم.
    عباسی ۰۹۳۵۴۵۶۶۶۹۷

  9. با سلام اینجانب فرشاد شعبانی آموزگار یکی از مدارس ابتدایی استان کرمانشاه در زمینه انیمیشن سه بعدی با نرم‌افزار۳dmaxمی توانم همکاری داشته باشم تا حالا هم چند انیمیشن ساخته

  10. با سلام. از آنجایی که طی سال های اخیر موضوع دریا و حضور ایران در عرصه آب های بین الملل از اهمیت برخوردار است. بنده به واسطه مطالعات مستمر در حوزه تاریخ ایران و به خصوص تاریخ دریانوردی ایرانیان و شخصیت های تاریخی ایران درحوزه تجارت دریایی و مناسبات ایران با دیگر سرزمین های حوزه اقیانوس هند، لازم می دانم داستان هایی در این زمینه در شان تاریخ این سرزمین به صورت فیلم های داستانی یا انیمیشن ساخته شود. در این زمینه به واسطه ارتباط با تاریخ روابط ایران با آفریقا ، هند و چین، احساس می کنم بتوان چند موضوع مناسب را بر اساس برخی منابع ایرانی، عربی و انگلیسی که البته در دسترس عموم قرار ندارد کار کرد. در صورت امکان نحوه ارتباط با آن مرکز را از طریق همین آدرس اینترنتی اعلام فرمایید.
    salmangh1362@gmail.com

  11. سلام من فارغ التحصیل گرافیک هستم اما در زمینه تصویرگری کودک کار میکنم تمایل دارم باهاتون همکاری داشته باشم

    1. باسلام -اخیرا این نشر موسسه ای مردم نهاد وعام المنفعه بانام –سایه یار مهر— با مجوز از وزارت کشور که در مرحله ثبت بسر میبرد راه اندازی نموده است .هدف موسسه نشر کتاب کودک واهدای کتابها به مناطق محروم ومهد کودکهای تحت حمایت بهزیستی است.لذا ازان مدیریت تقاضا دارم ازتصویرگران وjنویسنگانی که تمایل به همکاری دارند با ما ارتباط داشته باشند زیرا در حال حاضر در مرحله اماده سازی کتابها هستیم . همکاری عزیزان جنبه اخلاقی وکمک دارد وتصویر سازی یک کتاب کودک هم یاری بزرگی است . تلفن تماس ۰۲۱-۶۶۹۴۹۷۹۷–۰۹۳۵۶۵۰۸۱۳۷ با احترام حسام زاده

  12. سلام من فارق التحصیل کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه الزهرا و دیپلم گرافیک دارم . تمایل دارم در بخش تصویرگری با شما همکاری داشته باشم .
    ممنون

    1. با سلام وتشکر لز همکاریتان لطفا جهت ارتبا ط با موسسه ابتدا نمونه کارتان وادرس و تلفن خود را ارسال فرمایید.

  13. میخواهم در دوره های انیمه استودیو ثبت نام کنم واز تجربیات شما استفاده کنم البته خودم این نرم افزار را توخونه کار میکنم ولی حضور در کنار اساتید وباتجربه یک غنیمت است ولی به دلایل که کارمند هستم فقط میتونم بعد از ظهر ها در کلاسهایتان شرکت کنم…………………ممنون

  14. سلام
    من یه سری داستان کودکان رو بصورت کتاب آماده کردم دارم مجوز کتابشونو میگیرم
    حالا میخوایم انیمیشنش رو هم بسازیم.
    خوشحال میشم با گروهتون آشنا بشم تا بتونیم فعالیت کنیم.۰۹۳۵۱۲۱۴۶۷۰

      1. با سلام

        ضمن آرزوی موفقیت برای شما در جشنواره . انیمیشن ما در مرحله آهنگ سازی و تدوین فعلا متوقف است. سعی می کنم چکیده ای از آن را تدوین و در دسترس قرار دهم .

  15. سلام اینجانب فوق دیپلم نقاشی و لیسانس گرافیک دارم و جویای کار تصویرگری کتاب کودک میباشم اگر مایل به همکاری با بنده باشید لطفا با این شماره تماس بگیرید البته بصورت غیر حضوری و پروژه ای با تشکر از شما

    1. سلام، لطفا روزومه خود را به ایمیل vistamehrafarid@gmail.com ارسال کنید .

      همچنین در صورت تمایل می توانید با گذاشتن پیام در تلگرام به کانال اختصاصی انیمیشن و گرافیک ما بپیوندید و به سرعت از موارد زیر اطلاع حاصل کنید :

      ۱) فرصت های کاری
      ۲) همکاری به عنوان کارآموز یا کارورز در پروژه ها
      ۳) برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با انیمیشن

  16. من لیسانس حقوق دارم و در یک دفتر حقوقی مشغول کار هستم . دو سال در ایتالیا نقاشی خوندم و اتود و طراحی دستی می زنم .
    علاقه زیادی به انیمیشن دارم . به همین دلیل مدت ها بود دنبال دوره های عملی برای انیمیشن بودم تا اینکه از برگزاری این کارگاه ها در موسسه ویستامهر مطلع شدم و با دوستم در آن ثبت نام کردیم.
    اکنون در حال اتمام دوره مقدماتی هستم و با توجه به شیوه آموزش خوب و عملی استاد خیلی چیزها در باره ساخت انیمیشن یاد گرفتم و امیدوارم بتونم در دوره پیشرفته آن نیز شرکت کنم.
    فقط کاش می شد برای کسانی مثل من که کل هفته شون پر است و فرصت کمی دارند مطالب کارگاه رو به صورت ویدیو نیز تهیه کرده و برای مرور در اختیار هنرجو می گذاشتید .
    ممنون

  17. با سلام من در زمینه طراحی و نقاشی فعالیت دارم . مشتاق هستم در صورت لزوم با شما در زمینه تصویر گری کتاب کودک همکاری داشته باشم.

    1. با سلام ،
      ممنون از اینکه برای ارتباط با ما وقت گذاشتید . لطفا رزومه خود را به ایمیل vistamehrafarid@gmail.com ارسال کنید. شما همچنین می توانید در تلگرام شماره ۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵ درخواست عضویت در کانال اختصاصی را بگذارید . پس از عضویت می توانید از رویدادهای فراخوان برای دعوت به همکاری یا برگزاری کارگاه های ما مطلع شوید .

  18. با عرض سلام وخداقوت.
    بنده مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه الزهرا دارم دورویکه دوساله ی انیمیشن دو بعدی، با مدرک بین المللی را سپری کردم.
    با نرم افزارهای گرافیک وانیمیشن دوبعدی آشنا هستم.
    علاقه مند به کار استوریببرد و انیمیشن دو بعدی هستم .
    خوشحال میشوم اگر امکان همکاری هست تماس بگیرید.
    واگر امتیاز کافی نبود در دوره کارورزی شرکت کنم.
    ۰۹۱۲……

  19. با سلام بنده لیسانس گرافیک دارم از دانشگاه الزهرا.
    ومدرک بین المللی در دوره ی دو ساله ی انیمیشن دو بعدی که گذراندم.
    علاقه مند به همکاری ویا کارورزی با گروه شما هستم.
    در زمینه استوری برد طراحی شخصیت فیلمنامه وساخت انیمیشن دوبعدی با نرم افزارهای افتر وانیم استودیو کار کردم.
    خوشحال میشم اگر امکان همکاری ویا کارورزی هست با من تماس بگیرید.
    ۰۹۱۲……

    1. با سلام ، خانم احمدی شما به کانال اطلاع رسانی موسسه افزوده شدید . در کانال خبرهای دعوت به همکاری اطلاع رسانی می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.