ساخت انیمیشن سفارشی و اعطای نمایندگی

موسسه ویستامهر آفرید به پشتوانه تجربه در آموزش و ساخت انیمیشن آماده پذیرش پروژه های ساخت سفارشی انیمیشن در سبک های مختلف موشن گرافیک، کات آوت، کارتونی، تیزر و کلیپ تبلیغاتی می باشد .

موسسه ویستامهر  با ساخت انیمیش های تبلیغاتی تجاری و صنعتی کیفیت و شیوه معرفی کالا، محصول و خدمات به مصرف کنندگان شرکت ها و موسسه های دولتی و خصوصی را بهبود و ارتقا می دهد.

پذیرش سفارش ساخت انیمیشن های با محتوای پرورشی ، مذهبی ، دینی ، اجتماعی ، درسی ، آموزشی ، تاریخی، علمی ، دبستانی ، پیش دانشگاهی ، دانشگاهی به سفارش مراکز علمی و آموزشی، سازمان ها و نهاد های فرهنگی ، پرورشی، مدرسه ها ، دانشگاه ها ، شهرداری ها و سازمان بهزیستی .

طراحی داستان ، سناریو و ساخت انیمیشن برای بهبود و اصلاح فرهنگ مصرف آب و انرژی ، آموزش و نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی ، حفظ امنیت در منزل، محل کار و مسافرت ، احترام به طبیعت و حفظ محیط زیست با همکاری و سفارش وزارت خانه های نیرو ، نفت ، نیروی انتظامی و سازمان محیط زیست .

اعطای نمایندگی و پذیرش نماینده فعال فروش و بازاریابی

موسسه ویستانهر آفرید در سراسر ایران از کرانه های گرم خلیج فارس تا سواحل زیبای دریای مازندران نماینده فروش و بازاریابی فعال برای طراحی و ساخت انیمیشن سفارشی می پذیرد . علاقه مندان شاغل در زمینه های تبلیغات، صاحبان موسسه های فرهنگی و هنری که ارتباطات قوی با سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی دارند می توانند به عنوان نماینده فروش یا به صورت شراکت در پروژه های تولید و ساخت انیمیشن با  ما همکاری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، برگزاری جلسه حضوری برای ارایه اتود و طراحی اولیه، بررسی داستان و سناریو، تنظیم استوری برد و برآورد هزینه های طراحی ، سفارش ساخت انیمیشن  و همچنین درخواست اعطای نمایندگی با ما تماس بگیرید :

تلفن: ۸۶۰۳۷۷۹۳

همراه : ۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵

ایمیل: vistamehrafarid@gmail.com